loading...
پسرك عاشق
cheshmak_3333@yaoo.com بازدید : 44 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

مرا ز یاد برده ای نمی برم تو را ز یاد

                                       اگر چه هستی مرا فراق تو دهد به باد

هزار بار اگر کشی که دل ز مهر بر کنم

                                      شوم گدا به درگهت نام تو را برم زیاد

ز حد گذشت گریه ام برفت خنده ام ز لب

                                      مرا نمانده دلخوشی دلم کنی مگر تو شاد

به قبله ی نگاه تو نماز برده ام بسی

                                    جرا که در ازل دلم به دام خال تو فتاد

اگر چه جنت تو را به دانه ای فروختم

                                 ولی دلم عشق تو را به هستی و جهان نداد

بگفت عاقلی به من ز عشق او بکن حذر

                               بگفتمش نمی شود که با غمش دلم بزاد    

تو شاهی و اگر روی صلاح ما به دست توست

                              بدون تو به عاشقت لحظه ای عمر مباد  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 464
  • کدهای اختصاصی
    k3cod.com ‍Yahoo Status -->

    حمید عسگری-کما۳-به عشق تو

    محسن چاووشی - دیوار بی در

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

    آمار سایت