loading...
پسرك عاشق
cheshmak_3333@yaoo.com بازدید : 54 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

دوستم داشته باش…

چون تو را می یابم، آســــــــمان فرش من است…

رودســـــــرمست من است

من تو را می جویم، با سرانگشت دلم روح پر نقش تو را میپویم

 

شــــادم از این پویش، مستم از این خواهش …

آه اگر پلک زنم

نکند محو شوی!

آه اگر گریه کنم

نکند پردهء اشک، نقش زیبایت را اندکی تیره کند!

از رهی می ترسم، که تو همراه نباشی با من

از شبی در خوفم، که صدایت برود، دور شود از گوشم.

آه، آن شب نرسد

یا اگر خواست رسید، من به آن شب نرسم !!!

برچسب ها علي ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 460
  • کدهای اختصاصی
    k3cod.com ‍Yahoo Status -->

    حمید عسگری-کما۳-به عشق تو

    محسن چاووشی - دیوار بی در

    اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

    آمار سایت